Mijn Bestelling

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Heb je jouw favoriete Emma product(en) gekozen? Super! Om je te helpen om een bestelling te plaatsen hebben we het volgende stappenplan voor je gemaakt: Ga...
Ma, 13 Mei, 2024 om 3:08 PM
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Het kan gebeuren dat je per ongeluk een fout maakt tijdens de bestelprocedure. Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelli...
Ma, 13 Mei, 2024 om 3:55 PM
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd meer aangepast worden. Om te kijken of je bestelling nog gewijzi...
Ma, 13 Mei, 2024 om 3:58 PM
Ik heb het verkeerde product besteld. Wat moet ik doen?
Dat kan gebeuren! Als je hier achter komt, neem dan snel contact op met onze klantenservice via de chat. Dan kijken we samen of we dit nog kunnen aanpassen....
Ma, 13 Mei, 2024 om 4:04 PM
Hoeveel leveringen krijg ik als ik meer dan één product heb besteld?
Onze producten worden speciaal voor jou geproduceerd en direct verstuurd zodra ze klaar zijn, zodat jij zo snel mogelijk ervan kan genieten. Daarom worden d...
Ma, 13 Mei, 2024 om 4:18 PM
Kan ik de betaalmethode van mijn bestelling wijzigen?
Zodra je bestelling is geplaatst, is het niet meer mogelijk om de betaalmethode aan te passen.
Ma, 13 Mei, 2024 om 4:19 PM
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Check in dit geval even je track & trace code die je in je mail hebt ontvangen. Klopt het niet wat er staat? In dat...
Ma, 13 Mei, 2024 om 4:25 PM
Hoe pak ik het matras uit?
Onze Emma matrassen worden in een compacte kartonnen doos thuisbezorgd. Open de doos aan de bovenkant en haal het matras eruit. Leg het matras op de grond e...
Ma, 13 Mei, 2024 om 4:31 PM
Het verkeerde product is bezorgd. Wat moet ik doen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem in dat geval meteen contact op met onze klantenservice via de chat. Samen zoeken we naar een oplossing!
Ma, 13 Mei, 2024 om 4:41 PM