Mijn Bestelling
Heb je jouw favoriete Emma product(en) gekozen? Super! Om je te helpen om een bestelling te plaatsen hebben we het volgende stappenplan voor je gemaakt: Ga ...
Wo, 24 Feb, 2021 om 10:14 AM
Het kan gebeuren dat je per ongeluk een fout maakt tijdens de bestelprocedure. Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelli...
Di, 16 Nov, 2021 om 1:10 PM
Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd meer aangepast worden. Om te kijken of je bestelling nog gewijzi...
Wo, 3 Nov, 2021 om 12:26 PM
Dat kan gebeuren! Als je hier achter komt, kun je jouw bestelling via ons bewerkingsportaal annuleren. Je kunt dan de juiste maat opnieuw bestellen. Is het ...
Do, 11 Nov, 2021 om 1:16 PM
Onze producten worden speciaal voor jou geproduceerd en direct verstuurd zodra ze klaar zijn, zodat jij zo snel mogelijk ervan kan genieten. Daarom worden d...
Do, 11 Nov, 2021 om 1:17 PM
Zodra je bestelling is geplaatst, is het niet meer mogelijk om de betaalmethode aan te passen.
Do, 11 Nov, 2021 om 1:18 PM
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Check in dit geval even je track & trace code die je in je mail hebt ontvangen. Klopt het niet wat er staat? In dat...
Do, 11 Nov, 2021 om 1:19 PM
Onze Emma matrassen worden in een compacte kartonnen doos thuisbezorgd. Open de doos aan de bovenkant en haal het matras eruit. Leg het matras op de grond e...
Do, 10 Mrt, 2022 om 9:17 AM
Het kan geen kwaad om het matras een paar dagen in de doos te laten zitten. Wel moet het matras binnen 4 weken na ontvangst zijn uitgepakt om aanspraak te k...
Wo, 8 Dec, 2021 om 10:02 AM
Dat is niet de bedoeling! Neem in dat geval foto's van de matras met bewijs dat de maat niet klopt. Stuur deze foto met uitleg via e-mail naar service@...
Do, 11 Nov, 2021 om 1:20 PM