Mijn Bestelling
Heb je jouw favoriete Emma product(en) gekozen? Super! Om je te helpen om een bestelling te plaatsen hebben we het volgende stappenplan voor je gemaakt: Ga...
Ma, 13 Mei, 2024 om 3:08 PM
Het kan gebeuren dat je per ongeluk een fout maakt tijdens de bestelprocedure. Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelli...
Ma, 13 Mei, 2024 om 3:55 PM
Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd meer aangepast worden. Om te kijken of je bestelling nog gewijzi...
Ma, 13 Mei, 2024 om 3:58 PM
Dat kan gebeuren! Als je hier achter komt, neem dan snel contact op met onze klantenservice via de chat. Dan kijken we samen of we dit nog kunnen aanpassen....
Ma, 13 Mei, 2024 om 4:04 PM
Onze producten worden speciaal voor jou geproduceerd en direct verstuurd zodra ze klaar zijn, zodat jij zo snel mogelijk ervan kan genieten. Daarom worden d...
Ma, 13 Mei, 2024 om 4:18 PM
Zodra je bestelling is geplaatst, is het niet meer mogelijk om de betaalmethode aan te passen.
Ma, 13 Mei, 2024 om 4:19 PM
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Check in dit geval even je track & trace code die je in je mail hebt ontvangen. Klopt het niet wat er staat? In dat...
Ma, 13 Mei, 2024 om 4:25 PM
Onze Emma matrassen worden in een compacte kartonnen doos thuisbezorgd. Open de doos aan de bovenkant en haal het matras eruit. Leg het matras op de grond e...
Ma, 13 Mei, 2024 om 4:31 PM
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem in dat geval meteen contact op met onze klantenservice via de chat. Samen zoeken we naar een oplossing!
Ma, 13 Mei, 2024 om 4:41 PM