Payment

Wat is sterke klantauthenticatie?
Bij Emma willen we ervoor zorgen dat iedereen waarmee we zaken doen veilig is. Dat doen we onder meer door ongeoorloofd gebruik van krediet- en debetkaarten...
Fri, 30 Dec, 2022 at 11:17 AM
Zijn er transactiekosten voor de betaling?
Nee, er zijn geen transactiekosten voor betalingen op de website van Emma. De prijs die u ziet is de prijs die u betaalt en wij brengen geen extra kosten in...
Thu, 29 Dec, 2022 at 4:26 PM
Hoe weet ik of mijn betaling gelukt is?
Zodra u de betaling succesvol heeft afgerond, krijgt u een bevestigingspagina van Emma te zien en ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. In deze e-mail...
Tue, 10 Jan, 2023 at 9:15 PM
Waarom zie ik twee transacties op mijn afschrift?
Betalingen met een krediet- of debetkaart verlopen in twee stappen: Bij het autoriseren van een betaling controleert uw bank of uw kaart of bankrekening vo...
Thu, 29 Dec, 2022 at 4:27 PM
Waar kan ik een kortingscode invoeren?
U kunt uw kortingscode invoeren in het winkelwagentje of tijdens het afrekenen. Klik op "Voeg je kortingscode toe" en voer de code in. Klik op &qu...
Fri, 30 Dec, 2022 at 11:11 AM
Kan ik meerdere kortingscodes combineren?
Ja, dat is in sommige gevallen mogelijk. Lees onze algemene voorwaarden om te zien of uw kortingscode kan worden gebruikt in combinatie met andere codes en ...
Thu, 29 Dec, 2022 at 4:29 PM
Wat moet ik doen als de kortingscode niet werkt?
Als er een fout optreedt bij het invoeren van uw kortingscode, neem dan contact op met onze klantenservice. Opdat wij uw aanvraag zo snel mogelijk kunnen ve...
Fri, 30 Dec, 2022 at 5:28 PM
Wat moet ik doen als ik mijn kortingscode bij de bestelling ben vergeten?
Zolang de code geldig was op het moment van bestellen, hoeft u alleen maar contact op te nemen met onze klantenservice en de kortingscode samen met uw beste...
Thu, 29 Dec, 2022 at 4:30 PM