Afhankelijk van de productcategorie bieden we verschillende retourmethoden om je een soepel en gemakkelijk retourproces te bieden. Dit is wat je kunt verwachten voor elke categorie:
Categorie 1 (Uitgepakte matrassen, bedden in dozen, uitgepakte toppers vanaf 140 cm breedte en andere omvangrijke artikelen):
2-persoons ophaalservice (2mh): Onze vervoerder Dynalogic plant een ophaalafspraak direct met jou in. Ze komen met een grote vrachtwagen en twee medewerkers om het item bij jou thuis op te halen. Zorg ervoor dat het item klaar is voor ophalen op het afgesproken tijdstip.
Categorie 2 (Verpakte matrassen en middelgrote artikelen):
1-persoons ophaalservice (1mh): Ons klantenserviceteam spreekt met jou een ophaaldatum af waarop onze vervoerder GLS je item komt ophalen. Er komt één medewerker met een kleine vrachtwagen om het item op te halen. Zorg ervoor dat het item gedemonteerd is, indien van toepassing, en verpakt in een doos, klaar om te worden opgehaald op het afgesproken tijdstip.
Afleveren bij een pakketpunt: Je brengt het item naar een nabijgelegen pakketpunt (bijv. een postkantoor) en levert het daar in. Onze vervoerder voor deze optie is GLS. Zorg ervoor dat het item goed verpakt is en klaar voor inlevering.
Categorie 3 (Accessoires, uitgepakte toppers tot 120 cm breedte en kleinere artikelen):
Afleveren bij een pakketpunt: Je brengt het item naar een nabijgelegen pakketpunt (bijv. een postkantoor) en levert het daar in. Onze vervoerder voor deze optie is PostNL. Zorg ervoor dat het item goed verpakt is en klaar voor inlevering. Je kunt je retourlabel genereren door hier te klikken: Retourservice