Mijn Bestelling
-
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Heb je jouw favoriete Emma product(en) gekozen? Super! Om je te helpen om een bestelling te plaatsen hebben we het volgende stappenplan voor je gemaakt: Ga naar de productpagina van jouw Emma product. Selecteer (indien nodig) de juiste maat van je Emma product, en klik daarna op 'in winkelwagen'. Je Emma product zit nu in je winkelwagen. Herhaal deze stappen voor eventuele andere Emma producten. Zitten alle producten in je winkelwagen en ben je klaar om de bestelling te plaatsen? Perfect! Klik dan rechtsboven op 'winkelwagen'. Zo kom je in jouw winkelwagen terecht. Check goed of al je producten (in de goede maat) erin zitten. Ben je er klaar voor? Klik dan op 'afrekenen'. Nu kom je op de bestelpagina. Volg de stappen op de bestelpagina (stap 1-3) en vul alle benodigde gegevens in. Belangrijk: vergeet niet je kortingscode in te voegen in stap 3, mocht je deze hebben. Zodra je alles goed hebt ingevuld, kan je op 'bestelling veilig betalen' klikken. Je wordt nu doorgestuurd naar de betalingpagina waar je je betaling kunt doen. Gelukt? Yes! Je bestelling is nu binnen en je ontvangt binnen een paar minuten je bestelbevestiging op je e-mail. Het enige wat je nu nog hoeft te doen, is uitkijken naar de bezorging van je Emma product(en). Veel plezier!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Het kan gebeuren dat je per ongeluk een fout maakt tijdens de bestelprocedure. Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd meer geannuleerd worden. Om te kijken of je bestelling nog geannuleerd kan worden, gebruik je ons bewerkingsportaal. Heb je een nog dringende vraag hierover? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij of we iets voor je kunnen regelen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd meer aangepast worden. Om te kijken of je bestelling nog gewijzigd kan worden, gebruik je ons bewerkingsportaal. Heb je nog een dringende vraag hierover? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij graag of we iets voor je kunnen regelen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Ik heb de verkeerde maat besteld. Wat moet ik doen?
Dat kan gebeuren! Als je hier achter komt, kun je jouw bestelling via ons bewerkingsportaal annuleren. Je kunt dan de juiste maat opnieuw bestellen. Is het niet meer aan te passen via het portaal, neem dan snel contact op met onze klantenservice. Natuurlijk zorgen we er altijd voor dat het wordt opgelost.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoeveel leveringen krijg ik als ik meer dat één product heb besteld?
Onze producten worden speciaal voor jou geproduceerd en direct verstuurd zodra ze klaar zijn, zodat jij zo snel mogelijk ervan kan genieten. Daarom worden de verschillende producten uit een bestelling niet altijd samen geleverd.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik de betaalmethode van mijn bestelling wijzigen?
Zodra je bestelling is geplaatst, is het niet meer mogelijk om de betaalmethode aan te passen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Check in dit geval even je track & trace code die je in je mail hebt ontvangen. Klopt het niet wat er staat? In dat geval kan je meteen contact opnemen met onze klantenservice. Wij gaan dit dan direct voor je oplossen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe pak ik het matras uit?
Onze Emma matrassen worden in een compacte kartonnen doos thuisbezorgd. Open de doos aan de bovenkant en haal het matras eruit. Leg het matras op de grond en snij voorzichtig het plastic van het matras. De matras rolt zich nu vanzelf uit. Binnen 24-72 uur neemt het matras zijn uiteindelijke vorm aan. Als je wilt kun je er natuurlijk al gelijk op slapen.
Klik hier voor de: Unboxing Video
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoelang kan het matras in de doos blijven zitten?
Het kan geen kwaad om het matras een paar dagen in de doos te laten zitten. Wel moet het matras binnen 4 weken na ontvangst zijn uitgepakt om aanspraak te kunnen maken op de garantie. Op deze manier houdt het matras ook zijn beste kwaliteit!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
De verkeerde maat matras is bezorgd. Wat moet ik doen?
Dat is niet de bedoeling! Neem in dat geval foto's van de matras met bewijs dat de maat niet klopt. Stuur deze foto met uitleg via e-mail naar service@emma-sleep.nl. Samen zoeken we naar een oplossing!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Betaling
-
Welke betalingsmethoden kan ik gebruiken?
Wij aanvaarden verschillende betalingswijzen. U kunt kiezen tussen:
Online bankoverschrijving (SOFORT Banking)
Krediet- en debetkaart (Visa en Mastercard)
Paypal
Betaal in 30 dagen met iDEAL (Klarna)
Betal in 3 delen (Klarna)
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe betaal ik met online bankoverschrijvingt?
Wij accepteren online bankoverschrijving (SOFORT Banking) als een veilige betalingsmethode om te betalen via uw eigen online bankieren.
Onder meer de volgende banken worden ondersteund:
ING / Rabobank / SNS Bank / ABN Amro / bunq / ASN Bank / Triodos Bank / Knab / RegioBank / N26 / Revolut / Wise / Handelsbanken
Hoe te betalen met online bankoverschrijving (SOFORT Banking):
Nadat u de gewenste producten hebt toegevoegd aan uw winkelwagen en een kortingscode hebt toegepast, kunt u doorgaan met uw bestelling door op de knop "Ga door naar het betalen" te klikken. U wordt in verschillende stappen door het bestelproces geleid (verzend- en factuuradres, verzendinformatie, betaalmethode).
U wordt doorgestuurd naar een pagina van SOFORT Banking om uw bank te kiezen. Log dan in met uw eigen toegangsgegevens voor internetbankieren. De informatie wordt gecodeerd en naar uw bank gestuurd. U wordt gevraagd om een bevestigingscode voor uw inschrijving en voor de bevestiging van de betaling. De bevestigingscode kan slechts één keer worden gebruikt en kan om veiligheidsredenen geen tweede keer worden ingevoerd.
Zodra u de betaling succesvol heeft afgerond, krijgt u een bevestigingspagina van Emma te zien en ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Als u dit tijdens het afrekenen heeft aangevraagd, ontvangt u ook een transactieoverzicht van uw SOFORT Banking.
U ontvangt van ons een orderbevestiging voordat de betaling is ontvangen. Dit gebeurt meestal binnen 24 uur, maar kan in sommige omstandigheden langer duren.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe betaal ik met mijn krediet- of debetkaart?
Wij accepteren Mastercard en Visa krediet- en debetkaarten. Betalen met uw krediet- of debetkaart is eenvoudig:
Nadat u de gewenste producten hebt toegevoegd aan uw winkelwagen en een kortingscode hebt toegepast, kunt u doorgaan met uw bestelling door op de knop "Ga door naar het betalen" te klikken. U wordt in verschillende stappen door het bestelproces geleid (verzend- en factuuradres, verzendinformatie, betaalmethode).
In de laatste stap selecteert u de betaalmethode met creditcard en vult u de volgende informatie in:
Kaartnummer: 16-cijferig kaartnummer afgedrukt op uw kaart
Vervaldatum: maand/jaar die meestal onder het kaartnummer staat afgedrukt
Kaartverificatienummer: veiligheidscode van drie cijfers die op de achterkant van de kaart staat.
Na de laatste stap op de Emma-website wordt u mogelijk doorgestuurd naar een 3DS-pagina waar u uw identiteit moet verifiëren. Uw bank stuurt u een code via sms, e-mail of een pushmelding in hun app om de betaling te bevestigen. Deze verificatiestap heet 3D Secure (3DS) en is bekend onder de merknamen Visa Secure en Mastercard Identity Check. U kunt meer informatie vinden door te zoeken naar "sterke klantauthenticatie" in onze FAQ's.
Zodra u de betaling succesvol heeft afgerond, krijgt u een bevestigingspagina van Emma te zien en ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe betaal ik met Paypal?
Betalen met Paypal is eenvoudig. Nadat u de gewenste producten hebt toegevoegd aan uw winkelwagen en een kortingscode hebt toegepast, kunt u doorgaan met uw bestelling door op de knop "Ga door naar het betalen" te klikken. U wordt in verschillende stappen door het bestelproces geleid (verzend- en factuuradres, verzendinformatie, betaalmethode).
In de laatste stap selecteert u de betalingsmethode Paypal. U wordt doorgestuurd naar Paypal. Log in bij Paypal of ga verder zonder Paypal account. Selecteer uw PayPal saldo of een van de andere beschikbare opties gekoppeld aan uw PayPal account en bevestig de betaling.
Zodra u de betaling succesvol heeft afgerond, krijgt u een bevestigingspagina van Emma te zien en ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. U ontvangt ook een bevestiging van de succesvolle betaling van Paypal per e-mail.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe betaal ik met Klarna?
Wij accepteren Klarna als betaalmethode om later te betalen. Denk eraan verantwoord te besteden - soms is uitstel of splitsing van betalingen niet altijd de beste optie:
Nadat u de gewenste producten hebt toegevoegd aan uw winkelwagen en een kortingscode hebt toegepast, kunt u doorgaan met uw bestelling door op de knop "Ga door naar het betalen" te klikken. U wordt in verschillende stappen door het bestelproces geleid (verzend- en factuuradres, verzendinformatie, betaalmethode).
In de laatste stap selecteert u de betalingsmethode Klarna. U wordt doorgestuurd naar Klarna om uw identiteit te verifiëren. Selecteer een van de beschikbare Klarna-opties, controleer de bestelling en het betalingsschema en bevestig de betaling.
Zodra u de betaling succesvol heeft afgerond, krijgt u een bevestigingspagina van Emma te zien en ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. U ontvangt ook een bevestiging van de succesvolle betaling van Klarna per e-mail.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waarom worden al mijn betalingspogingen afgewezen?
Wij werken met onafhankelijke betalingsdienstaanbieders om betalingen te verwerken. Daarom hebben wij geen directe controle over waarom uw betaling werd geweigerd. We kunnen u echter wel enkele tips geven over wat u moet doen als er een fout optreedt tijdens het betalingsproces.
Een betaling kan worden geweigerd door ons fraudedetectiesysteem. Als in korte tijd te veel betalingen worden geprobeerd, kunnen deze veiligheidsmaatregelen in werking treden en kan de betaling worden geweigerd. Dit gebeurt bijvoorbeeld als u hebt geprobeerd te betalen met verschillende kredietkaarten of als u het betalingsproces met Paypal verschillende keren hebt geannuleerd en vervolgens rechtstreeks met uw kredietkaart wilt betalen.
Wij gebruiken een dergelijk fraudedetectiesysteem om Emma en u als klant te beschermen tegen verschillende soorten fraude, zoals botaanvallen, account takeovers of identiteitsdiefstal. Wij begrijpen dat een geweigerde betaling frustrerend voor u kan zijn.
Als dit het geval is, wacht dan tot 24 uur voordat u het opnieuw probeert met dezelfde of een andere betaalmethode. Meer details over waarom een betaling voor een bepaalde betaalmethode is geweigerd, vindt u hieronder.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waarom is mijn kaartbetaling geweigerd?
Een kaartbetaling kan om verschillende redenen worden geweigerd. Als uw betaling is geweigerd, controleer dan of een van deze veel voorkomende redenen van toepassing kan zijn:
3DS-authenticatie was niet binnen 15 minuten voltooid. De betaling is verlopen door inactiviteit. Probeer het opnieuw met dezelfde of een andere kaart.
Onvoldoende middelen. De betaling werd geweigerd door uw bank. Probeer een andere kaart of neem contact op met uw bank voor verdere hulp.
Als uw betaling is geweigerd, moet u mogelijk het volgende doen:
Controleer of de kaart geactiveerd is.
Controleer opnieuw het kaartnummer, de vervaldatum en de beveiligingscode die u hebt ingevoerd.
Zorg ervoor dat 3D Secure (Visa Secure of Mastercard Identiy Check) is geactiveerd voor uw kaart.Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waarom werd mijn betaling geweigerd met Paypal?
Een betaling met Paypal kan om verschillende redenen worden geweigerd. Als uw betaling is geweigerd, moet u mogelijk het volgende doen:
Bevestig het e-mailadres dat gekoppeld is aan Paypal.
Werk de vervaldatum of het factuuradres van uw krediet- of debetkaart bij.
Bevestig uw krediet- of debetkaart zodat we weten dat u de kaarthouder bent.
Ga door een veiligheidscontrole zodat we uw identiteit kunnen bevestigen.
Verwijder alle beperkingen op uw account.
Als geen van bovenstaande punten van toepassing is, of als u problemen blijft houden met uw betaling, kunt u het ook proberen:
Wijzig de betalingsmethode in PayPal. Als u slechts één betaalmethode aan PayPal hebt gekoppeld, moet u eerst een andere betaalmethode toevoegen. U kunt een debet- of kredietkaart of een bankrekening toevoegen.
Neem contact op met uw bank voor meer informatie. Om uw privacy te beschermen zal onze bank u niet vertellen waarom uw kaart is geweigerd. Als u nog steeds niet kunt betalen, neem dan rechtstreeks contact met hen op voor details.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waarom is mijn betaling met Klarna geweigerd?
Klarna keurt niet alle bestellingen goed. Het doel van Klarna is verantwoord, ethisch en verstandig koopgedrag te ondersteunen. Wij begrijpen dat het frustrerend kan zijn om een afwijzing voor een aankoop te ontvangen, ondanks de goedkeuring van een eerdere bestelling. Wij vragen uw begrip dat Emma en de Klarna klantenservice geen directe invloed hebben op het geautomatiseerde besluitvormingsproces.
Hoe kan ik opnieuw betalen met Klarna?
Plaats een bestelling voor een lager bedrag, want het totaalbedrag in het winkelwagentje kan te hoog zijn.
Eventuele openstaande Klarna-facturen vereffenen voordat u opnieuw probeert te bestellen.
Voer uw eigen persoonlijke gegevens (naam, geboortedatum, enz.) alleen in dezelfde spelling in als ze bij Klarna zijn opgeslagen, samen met uw e-mailadres, omdat verschillende gegevensinvoer door ons systeem als een veiligheidsrisico wordt beschouwd.
Goed om te weten:
Aangezien Klarna elke keer dat u een bestelling probeert te plaatsen een nieuwe kredietcontrole uitvoert, kunt u het gerust nog een keer proberen.
Een afgewezen bestelpoging heeft geen negatief effect op externe kredietbureaus of Klarna.
Te veel aankooppogingen in korte tijd kunnen leiden tot afwijzing (fraudepreventie)
Kredietgoedkeuringen zijn niet alleen gebaseerd op kredietwaardigheid, maar op verschillende interne factoren, zoals de betalingsgeschiedenis van eerdere bestellingen.
Om Klarna te gebruiken moet u:
een verblijfplaats in Duitsland hebben
ten minste 18 jaar oud zijn
een geldige bankrekening hebben
een goede kredietwaardigheid hebben
een mobiel telefoonnummer hebben
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Is de betaling op de website van Emma veilig?
Wij hebben verschillende belangrijke stappen ondernomen om ervoor te zorgen dat alleen u een bestelling kunt plaatsen en dat uw betalingsgegevens te allen tijde veilig zijn:
Klantauthenticatie: Sterke klantauthenticatie (SCA) wordt gebruikt om de identiteit van de kaarthouder te bevestigen voordat een betaling wordt verricht. SCA vereist dat de klant twee of meer onafhankelijke authenticatiegegevens verstrekt, zoals een wachtwoord en een vingerafdruk of een pincode en een unieke code die naar de telefoon wordt gestuurd.
Tokenisatie: Tokenisatie houdt in dat de gevoelige betalingsgegevens van de kaarthouder, bv. zijn krediet- of debetkaartnummer, worden vervangen door een uniek, versleuteld token. Dit token wordt dan gebruikt in plaats van de eigenlijke betalingsgegevens, zodat de gevoelige gegevens tijdens de transactie niet worden doorgegeven. Tokens zijn veiliger voor betalingen omdat ze geen gevoelige gegevens bevatten die moeten worden beschermd. In plaats daarvan is het een willekeurige tekenreeks die geen inherente waarde heeft. Dit betekent dat zelfs als een token door een onbevoegde partij wordt onderschept, het niet voor frauduleuze doeleinden kan worden gebruikt.
Naleving van industrienormen: Om een hoog niveau van beveiliging van de gegevens van klanten te garanderen, worden alleen betalingsdienstaanbieders gebruikt die voldoen aan gangbare industrienormen zoals PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard).
Encryptie: SSL (Secure Sockets Layer) is een beveiligingsprotocol dat in onze kassa wordt gebruikt om gevoelige gegevens te versleutelen tijdens de overdracht over het internet.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat is sterke klantauthenticatie?
Bij Emma willen we ervoor zorgen dat iedereen waarmee we zaken doen veilig is. Dat doen we onder meer door ongeoorloofd gebruik van krediet- en debetkaarten te voorkomen - vooral online, wanneer we geen fysieke kaart kunnen zien. Als houder van een Mastercard/Visa-kaart wordt uw transactie beveiligd door het desbetreffende bedrijf.
Sterke Klantauthenticatie/Strong Customer Authentication (SCA) is een vereiste van de Europese Unie (EU) in het kader van de Payment Services Directive 2 (PSD2) voor bepaalde soorten online betalingen. SCA vereist dat klanten twee of meer onafhankelijke stukken authenticatie-informatie verstrekken, zoals een wachtwoord en vingerafdruk of PIN en een eenmalige code die naar hun mobiele telefoon wordt gestuurd, om hun identiteit te bevestigen alvorens een betaling te verrichten.
Zie Mastercard en Visa voor meer details.
Wat is het voordeel voor mij?
Dit programma biedt u een extra beschermingslaag om ongeoorloofd gebruik van uw kaart bij het online winkelen te helpen voorkomen. Deze dienst helpt ons u echt te identificeren en beschermt u vooral tegen fraude.
Kost deze dienst mij iets?
Nee. Er zijn geen kosten verbonden aan deze dienst.
Kan ik zowel krediet- als debetkaarten gebruiken?
Ja, deze dienst is ontworpen om te werken met zowel krediet- als debetkaarten wanneer u bij ons online winkelt. Als u uw debetkaart gebruikt, is uw online transactie vergelijkbaar met een krediettransactie.
Ik zie het Mastercard of Visa logo als ik deze extra stap doorloop. Wat betekent dit?
Wanneer u deze extra verificatiestap doorloopt, helpen deze bedrijven u informatie door te geven aan uw bank, zodat zij uw identiteit kunnen verifiëren. Het logo is er om u een gevoel van veiligheid en betrouwbaarheid te geven bij de overdracht.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Zijn er transactiekosten voor de betaling?
Nee, er zijn geen transactiekosten voor betalingen op de website van Emma. De prijs die u ziet is de prijs die u betaalt en wij brengen geen extra kosten in rekening.
Houd er rekening mee dat andere soorten kosten, zoals internationale transactiekosten als u van buiten Duitsland koopt of kosten die door de betalingsmethode in rekening worden gebracht, nog steeds mogelijk zijn. Deze kosten worden rechtstreeks door uw bank of door de gebruikte betalingsmethode in rekening gebracht en vallen buiten onze controle. Raadpleeg voor meer details de gebruiksvoorwaarden van uw bank of betalingsdienstaanbieder.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe weet ik of mijn betaling gelukt is?
Zodra u de betaling succesvol heeft afgerond, krijgt u een bevestigingspagina van Emma te zien en ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. In deze e-mail vindt u de details van de producten die u hebt besteld, uw verzend- en factuuradres en de bevestiging dat de betaling is gelukt.
Als u een bericht of pagina ziet waarop staat dat de betaling is mislukt, is de betaling niet doorgegaan en is de bestelling niet bevestigd. Wij verzoeken u het opnieuw te proberen met dezelfde betaalmethode of een van de andere beschikbare opties te gebruiken. Als u de bestelbevestigingspagina ziet, maar geen e-mail ontvangt, controleer dan de bestelbevestigingspagina om er zeker van te zijn dat u uw e-mailadres correct hebt ingevuld. Het is ook de moeite waard uw spamfolder te controleren. Als u dit heeft gecontroleerd en nog steeds niet zeker bent, neem dan contact op met onze klantenservice die uw bestelling graag voor u controleert.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waarom zie ik twee transacties op mijn afschrift?
Betalingen met een krediet- of debetkaart verlopen in twee stappen:
Bij het autoriseren van een betaling controleert uw bank of uw kaart of bankrekening voldoende geld heeft voor de transactie, maar het bedrag wordt op dat moment nog niet gedebiteerd. Dit gebeurt door het bedrag tijdelijk te blokkeren. Als de autorisatie succesvol is, wordt de bestelling aangemaakt en beginnen wij met de verwerking van uw bestelling.
Uw kaart of bankrekening wordt gewoonlijk 24 uur na autorisatie gedebiteerd. Hier wordt het bedrag daadwerkelijk afgeschreven en overgemaakt naar onze bankrekening Emma. De afschrijving vindt gewoonlijk 24 uur na de machtiging plaats.
Soms, afhankelijk van uw bank, verschijnen beide transacties gedurende een bepaalde periode op uw creditcardafschrift of bankafschrift. U kunt er zeker van zijn dat uw kaart slechts eenmaal wordt belast en dat de tijdelijke machtiging ofwel van uw afschrift verdwijnt ofwel dat u een terugboeking ziet.
Kortom, autorisatie is het proces waarbij wordt gecontroleerd of u over voldoende geld beschikt, terwijl debitering het proces is waarbij het bedrag daadwerkelijk van uw kaart of rekening wordt afgeschreven.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waar kan ik een kortingscode invoeren?
U kunt uw kortingscode invoeren in het winkelwagentje of tijdens het afrekenen. Klik op "Voeg je kortingscode toe" en voer de code in. Klik op "Toepassen" en het totale kortingsbedrag wordt weergegeven.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik meerdere kortingscodes combineren?
Ja, dat is in sommige gevallen mogelijk. Lees onze algemene voorwaarden om te zien of uw kortingscode kan worden gebruikt in combinatie met andere codes en aanbiedingen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat moet ik doen als de kortingscode niet werkt?
Als er een fout optreedt bij het invoeren van uw kortingscode, neem dan contact op met onze klantenservice. Opdat wij uw aanvraag zo snel mogelijk kunnen verwerken, verzoeken wij u ons ook rechtstreeks de kortingscode mee te delen die u probeerde toe te passen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat moet ik doen als ik mijn kortingscode bij de bestelling ben vergeten?
Zolang de code geldig was op het moment van bestellen, hoeft u alleen maar contact op te nemen met onze klantenservice en de kortingscode samen met uw bestelnummer door te geven. Wij betalen u dan het bedrag terug.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Bezorging
-
Wat zijn de verzendkosten?
We zouden de pret niet willen bederven! De kosten voor verzending en retour zijn dus volledig voor onze rekening.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe worden producten verstuurd en door wie?
Al onze matrassen worden in de laatste fase van het productieproces opgerold en vacuüm gezogen. Vervolgens verpakt de producent het Emma Matras samen met een gebruiksaanwijzing en een foliesnijder in een compacte kartonnen doos. Emma zal door PostNL, DPD of GLS worden bezorgd. Zij versturen een verzendbevestiging zodra het matras door hen in behandeling is genomen. Het matras wordt tot aan de voordeur geleverd.
Het Emma Boxspringbed Deluxe wordt door onze verzendpartner tot in de slaapkamer geleverd en opgebouwd. Zij nemen van te voren telefonisch contact met je op om een afspraak te maken voor de bezorgdatum.
De Emma Kussens en de Emma Matrasbeschermer worden apart verzonden met DPD.
Het Emma Dekbed wordt kosteloos met DHL verzonden.
Je ontvangt van elk product een aparte verzendmail met een track & trace link. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt over de bezorging.Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoelang duurt de levering van mijn matras?
In de shop en in de winkelwagen wordt de verwachte levertijd vermeld. Deze levertijd geldt vanaf het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Hoelang het duurt voordat we de betaling binnen hebben, verschilt per betaalmethode.
Hou er rekening mee dat de langstgenoemde levertijd op jouw bestelling van toepassing kan zijn.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik mijn bezorgadres aanpassen?
Het bezorgadres kan aangepast worden als je er snel bij bent. Ga hiervoor naar ons bewerkingsportaal. Aangezien wij meteen voor jou aan het werk gaan om speciaal voor jou het matras te maken en het zo snel mogelijk jouw kant op willen sturen, kan het zijn dat je bestelling al is verwerkt voordat jij erachter komt dat het adres verkeerd is ingevuld. Dan kan het adres helaas niet meer worden aangepast. Mocht het pakket bij het verkeerde adres bezorgd worden, dan wordt het pakket weer teruggestuurd en word je hiervan op de hoogte gesteld. Heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik de bezorgdatum aanpassen?
Zodra je pakket verzonden is, zul je een track & trace ontvangen van je zending. Op de dag van bezorging kun je het tijdstip zien wanneer het pakket bezorgt zal worden. Komt de levertijd niet uit? Als je op tijd bent kan je dit nog aanpassen tot een later moment. Dit kan je via de onze partner DPD doen zodra het pakket in hun bezit is. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik eerst een bestelling plaatsen en het dan laten bezorgen op een specifieke datum?
We laten het Emma Matras speciaal voor jou maken. Daardoor wordt het ook zo snel mogelijk verzonden en is het niet mogelijk om een bezorgdatum te kiezen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waar kan ik mijn pakket volgen?
Zodra wij het pakket aan onze bezorgservice hebben overhandigd, ontvang je een track & trace van je pakket(ten) zodat je het pakket kunt volgen. Op de dag van de bezorging zal je nog extra informatie ontvangen over de levertijd. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan het matras in mijn slaapkamer bezorgd worden?
Het matras wordt door onze bezorgservice tot aan de voordeur geleverd. Je zal dus zelf even de bezorger moeten spelen van de voordeur naar je slaapkamer.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat wordt er met mijn pakket gedaan als ik niet thuis ben?
Als je niet thuis bent, zal het pakket worden afgeleverd bij je buren of bij een afhaalpunt in de buurt. Hier kan je je pakket dan zelf ophalen. De bezorger zal een briefje in je brievenbus achterlaten waarin staat waar je je pakket kunt ophalen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Check in dit geval even je track & trace code die je in je mail hebt ontvangen. Klopt het niet wat er staat? In dat geval kan je meteen contact opnemen met onze klantenservice . Wij gaan dit dan direct voor je oplossen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe pak ik het matras uit?
Het Emma Matras wordt in een compacte kartonnen doos thuisbezorgd. Open de doos aan de bovenkant en haal het matras eruit. Leg het matras op de grond en snij voorzichtig het plastic van het matras. Het matras rolt zich nu vanzelf uit. Binnen 24-72 uur neemt het matras zijn uiteindelijke vorm aan. Als je wilt kun je er natuurlijk al gelijk op slapen.
Klik hier om de unboxing video te bekijken.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoelang kan het matras in de doos blijven zitten?
Het kan geen kwaad om het matras een paar dagen in de doos te laten zitten. Wel moet het matras binnen 4 weken na ontvangst zijn uitgepakt om aanspraak te kunnen maken op de garantie. Op deze manier houdt het matras ook zijn beste kwaliteit!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoelang moet ik wachten na het uitpakken van het matras totdat ik erop kan slapen?
Na het uitpakken van het matras neemt het binnen 24-72 uur zijn uiteindelijke vorm aan. We raden aan het nieuwe matras 1 dag de tijd te geven voordat je erop slaapt. Kun je niet wachten? Het kan geen kwaad het matras gelijk na het uitpakken in gebruik te nemen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Het lijkt alsof de verkeerde maat matras is bezorgd. Wat moet ik doen?
Dat is niet de bedoeling! Neem in dat geval foto's van het matras met bewijs dat de maat niet klopt. Stuur deze foto met uitleg via e-mail naar service@emma-sleep.nl. Samen zoeken we naar een oplossing! Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan mijn oude matras worden opgehaald?
Op dit moment bieden wij geen ophaalservice voor je oude matras aan.
Wel hebben we de volgende tips voor je, wat je met je oude matras kunt doen:
- Doneer je matras aan een kringloopwinkel of liefdadigheidsinstelling - de hoes van je nieuwe Emma matras kun je bewaren om je oude matras netjes in te verpakken.
- Breng je matras naar de milieustraat. Het wordt dan milieuvriendelijk gerecycled.
- Laat je matras ophalen door de gemeente. Neem hiervoor contact op met je gemeente om te vragen wat de mogelijkheden zijn.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe wordt het Emma Deluxe Boxspring / Emma Deluxe Storage Boxspring / Emma Signature Boxspring geleverd?
Het Emma Boxspringbed Deluxe wordt door onze logistieke partner tot in je slaapkamer geleverd en helemaal voor je opgebouwd.
Let op! Zorg ervoor dat onze bezorgers gemakkelijk bij je woning kunnen komen om je boxspring te bezorgen en het zonder problemen in je slaapkamer kunnen monteren. Mocht een lift nodig zijn, dan zijn de kosten voor de levering en eventuele terugzending van de boxspring voor rekening van de klant.
140x200cm boxspring
Bodem: 75x29x205cm
Hoofdbord: 120x17x165cm160x200 boxspring
Bodem: 85x29x205cm
Hoofdbord: 120x17x185cm180x200 boxspring
Bodem: 95x29x205cm
Hoofdbord: 120x17x205cm180x210 boxspring
Bodem: 95x29x215cm
Hoofdbord: 120x17x205cm180x220 boxspring
Bodem: 95x29x225cm
Hoofdbord: 120x17x205cm200x200 boxspring
Bodem: 105x29x205cm
Hoofdbord: 120x17x225cmWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Retour
-
Hoe start ik een retour tijdens de proefperiode?
Als je tijdens de proefperiode merkt dat het product niet geschikt is voor jou, neem dan gewoon contact op met ons vriendelijke klantenserviceteam. Zij staan altijd klaar om je te begeleiden bij het retourproces. Indien nodig kan de zaak zelfs worden geëscaleerd naar onze Slaapexperts die verdere hulp kunnen bieden.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Welke retourmethoden zijn er voor de verschillende productcategorieën in Nederland?
Afhankelijk van de productcategorie bieden we verschillende retourmethoden om je een soepel en gemakkelijk retourproces te bieden. Dit is wat je kunt verwachten voor elke categorie:
Categorie 1 (Uitgepakte matrassen, bedden in dozen, uitgepakte toppers vanaf 140 cm breedte en andere omvangrijke artikelen):
2-persoons ophaalservice (2mh): Onze vervoerder VOS plant een ophaalafspraak direct met jou in. Ze komen met een grote vrachtwagen en twee medewerkers om het item bij jou thuis op te halen. Zorg ervoor dat het item klaar is voor ophalen op het afgesproken tijdstip.
Categorie 2 (Verpakte matrassen en middelgrote artikelen):
1-persoons ophaalservice (1mh): Onze vervoerder GLS plant een ophaalafspraak met jou in. Er komt één medewerker met een kleinere vrachtwagen om het item op te halen. Zorg ervoor dat het item, indien van toepassing, gedemonteerd en klaar is voor ophalen op het afgesproken tijdstip.
Afleveren bij een pakketpunt: Je brengt het item naar een nabijgelegen pakketpunt (bijv. een postkantoor) en levert het daar in. Onze vervoerder voor deze optie is GLS. Zorg ervoor dat het item goed verpakt is en klaar voor inlevering.
Categorie 3 (Accessoires, uitgepakte toppers tot 120 cm breedte en kleinere artikelen):
Afleveren bij een pakketpunt: Je brengt het item naar een nabijgelegen pakketpunt (bijv. een postkantoor) en levert het daar in. Onze vervoerder voor deze optie is PostNL. Zorg ervoor dat het item goed verpakt is en klaar voor inlevering.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Welke transportbedrijven gebruikt Emma Sleep voor retouren in Nederland?
Bij Emma Sleep werken we samen met betrouwbare transportbedrijven om een soepel retourproces te garanderen. In Nederland gebruiken we de volgende vervoerders voor elke retourmethode:
2-man afhalen (2mh): VOS
1-man afhalen (1mh): GLS
Afgeven bij een pakketpunt: GLS en PostNL
Houd er rekening mee dat de vervoerder kan variëren, afhankelijk van het product en de omstandigheden. Onze klantenservice zal je de nodige informatie geven voor jouw retour.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat als ik een product- of logistieke klacht heb?
Als je een product- of logistieke klacht hebt, geen zorgen - onze klantenservice staat voor je klaar. Ze begeleiden je door de nodige stappen om je klacht te beoordelen en te bepalen of een retour nodig is.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe annuleer ik een bestelling die al in het leveringsproces zit?
Als je een bestelling wilt annuleren die al in het leveringsproces zit, heb je een paar opties. Je kunt de levering aan de deur weigeren of de afhaling bij het pakketpunt afwijzen. In beide gevallen wordt het product teruggestuurd naar ons magazijn. Als de eerste optie niet mogelijk was, bijvoorbeeld omdat je de levering niet kon weigeren, ga dan verder met de retourzending zoals bij een "retour binnen de proefperiode."
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Terugbetaling
-
Wanneer beginnen we met de terugbetaling?
De aanvang van de terugbetaling hangt af van de leveringsstatus van uw product:
Als het product nog niet is verzonden en een annulering in ons magazijn nog mogelijk is, beginnen wij met de terugbetaling zodra de annulering is bevestigd.
Als het product al verzonden of geleverd is, beginnen we met de terugbetaling zodra het product weer in ons magazijn ligt.
Meestal storten we het bedrag terug op de oorspronkelijk gekozen betalingswijze. De terugbetalingsprocedure verschilt enigszins afhankelijk van de betalingsmethode. Details over de terugbetalingsprocedure voor elke betaalmethode vindt u hieronder.
Als u de status van uw terugbetaling wilt weten, neem dan contact op met onze klantenservice.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat is de terugbetalingsprocedure voor credit- en debetkaarten?
Als u met een krediet- of debetkaart hebt betaald, duurt het gewoonlijk 3-5 werkdagen voordat het geld op uw bankrekening staat (afhankelijk van uw bank).
Als de terugbetaling na 10 werkdagen nog niet op uw bankrekening is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen u het Acquirer Reference Number (ARN) geven om de terugbetaling door de bank te volgen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat is de terugbetalingsprocedure voor Paypal?
Als u met Paypal betaalde, hangt de terugbetalingstermijn af van de optie die oorspronkelijk in uw Paypal-portemonnee werd geselecteerd en die voor deze bestelling werd gebruikt:
Paypal saldo: Het duurt meestal 24-48 uur.
Kredietkaart of debetkaart en bankrekening: Het duurt meestal 3-5 werkdagen.
Houd er rekening mee dat we slechts tot 180 dagen kunnen terugbetalen via Paypal. Als je bestelling voor die tijd is geplaatst, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we een terugbetaling via een andere betaalmethode in gang kunnen zetten.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat is de terugbetalingsprocedure voor Klarna?
Wij beginnen uw terugbetaling onmiddellijk na de annulering of zodra de ophaling van het geretourneerde artikel voltooid is.
Uw terugbetaling staat binnen 5-7 bankwerkdagen op uw rekening. Log in op Klarna om de status van uw terugbetaling te bekijken.
Goed om te weten: Een terugbetaling gebeurt op verschillende manieren, afhankelijk van hoeveel je hebt betaald, welke betalingsoptie je hebt gekozen en of de handelaar een volledige of gedeeltelijke terugbetaling heeft gedaan.
Volledige terugbetaling: Als de volledige terugbetaling voor uw bestelling is geregistreerd, wordt de factuur geannuleerd en wordt het reeds betaalde bedrag teruggestort op de bankrekening waarvan het aankoopbedrag is geïnd.
Gedeeltelijke terugbetaling: U ontvangt dan een e-mail met bijgewerkte betalingsgegevens en vindt eventuele updates van uw bestelling in de app.
Bijzonderheden bij betaling in 3 delen: Als het totale uitstaande saldo van uw aankoop op afbetaling hoger is dan de restitutie, wordt het restitutiebedrag in mindering gebracht op het totale saldo van uw aankoop op afbetaling. U ontvangt geen krediet op uw bankrekening. Als het totale uitstaande bedrag lager is dan de restitutie, wordt het restitutiebedrag teruggestort op uw bankrekening.
Terugbetalingsformulier: Als Klarna uw bankgegevens niet heeft, sturen ze u een terugbetalingsformulier per e-mail. Het terugbetalingsformulier moet worden ingevuld en teruggestuurd naar Klarna om de terugbetaling uit te voeren. U ontvangt uw tegoed binnen 12 dagen. Klarna garandeert dat de informatie alleen wordt gebruikt om uw terugbetaling te verwerken en niet wordt opgeslagen.
Ik heb mijn terugbetaling niet ontvangen, wat nu?
Als uw Klarna-factuur nog niet door ons is aangepast, neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice om uw annulering of retourzending te bevestigen.Als u uw terugbetaling niet binnen 14 dagen na uw geplande terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met de Klarna Klantenservice met een bewijs van betaling.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Mijn Account
-
Moet ik een account aanmaken?
Als je een Emma product wilt bestellen, hoef je hier niet per se een account voor aan te maken. Het is wel handig om een account te hebben, omdat je via hier je bestelling in de gaten kan houden en makkelijk informatie terug kan vinden. Daarnaast kan het voordelen hebben voor toekomstige aankopen bij Emma!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waar kan ik het account voor gebruiken?
Je kan je Emma account voor verschillende dingen gebruiken. Zo kan je:
- Je bestelling in de gaten houden
- Makkelijk informatie terugvinden en aanpassen
- Een adresboek bijhouden voor je bestellingen
- Je productreviews plaatsen en bijhouden
- Je nieuwsbrief lezen en bijhouden, waar ook regelmatig speciale kortingen gegeven worden
- Vrienden uitnodigen om Emma te bekijken
- Makkelijk een nieuwe bestelling plaatsenWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe maak ik een account aan?
Een account aanmaken is heel eenvoudig. Zet tijdens het bestelproces bij 'persoonlijke gegevens' een vinkje bij “Ja, ik wil een klantenaccount aanmaken”. Je kan ook links onderin de footer van de website op 'Mijn Account' klikken om een account aan te maken. Ook handig: eerdere bestellingen kan je gemakkelijk aan je nieuwe account koppelen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Op de inlogpagina kan je aangeven dat je je wachtwoord bent vergeten. Vul het e-mailadres in dat is gekoppeld aan je Emma account. Hierna ontvang je een mail met een link om je wachtwoord te wijzigen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Emma Producten
-
Waarom is de Emma O2 als beste uit de test gekomen?
We hebben ons prijswinnende Emma O2 matras aan de hand van feedback verder geoptimaliseerd. De schuimlagen zijn hetzelfde gebleven, het Emma O2 matras heeft alleen extra ventilatiegaten en een nog iets betere ondersteuning. Een Emma O2 Matras bestaat uit: hoogwaardig HRX schuim, traagschuim en een toplaag gemaakt van Airgocell®. Emma ziet bewust af van een klassieke hardheidsverdeling, omdat Emma gelooft dat een goed matras zich aan elk lichaam zou moeten aanpassen. Daarom heeft Emma een unieke structuur opgebouwd die ongeacht lichaamstype en slaaphouding zorgt voor een optimale nachtrust. De samenstelling van de hoogwaardige materialen zorgt ervoor dat Emma een hoge puntelasticiteit heeft en zich daarom perfect naar het lichaam vormt. Omdat het matras tegelijkertijd de nodige ondersteuning biedt, blijft de wervelkolom comfortabel recht. De innovatieve toplaag van Airgocell®schuim heeft een gel-achtige structuur, zodat de verschillende lichaamsdelen optimaal ontlast worden. Het ademend vermogen zorgt bovendien voor een verkoelend en droog effect. Alle schuimsoorten worden volledig door ervaren producenten vervaardigd en zijn daarom duurzaam en van een hoge kwaliteit.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe hoog zijn de matrassen?
De Emma O2 en de Emma Hybrid zijn 25 centimeter hoog en de Emma Essential is 18 centimeter hoog. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik een normaal hoeslaken gebruiken?
De meeste hoeslakens passen gewoon om een Emma Matras heen. Ons Emma Beddengoed is speciaal gemaakt voor onze matrassen. Klik hier om het beddengoed te bekijken.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe stevig zijn de matrassen?
Bij de Emma O2 zorgt de toplaag van Airgocell®schuim (2cm) voor een zacht gevoel en laat het lichaam geleidelijk inzakken. En door de visco-elastische schuimlaag (2cm) krijg je geen last van vervelende drukpunten. Je kunt kiezen of je liever op een medium of een harde variant slaapt.Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe is de Emma O2 opgebouwd?
Dankzij de combinatie van drie verschillende schuimlagen past de Emma O2 zich perfect aan elk lichaam aan. Het maakt niet uit in welke houding je het liefst slaapt of hoe zwaar je bent, de Emma O2 biedt de perfecte balans tussen comfort en ondersteuning.
De toplaag van Airgocell® schuim (2cm) voelt zacht aan en laat het lichaam geleidelijk inzakken. Hierdoor krijg je geen last van vervelende drukpunten. Het veerkrachtige traagschuim (2cm) zorgt voor een optimale gewichtsverdeling op het matras. Het HRX schuim (21cm) heeft door zijn hoge HR-waarde een lange levensduur en zorgt voor de nodige ondersteuning. De ingebouwde schouderzone brengt het lichaam in de juiste houding en ontlast de wervelkolom.Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoeveel weegt een Emma Matras?
Het gewicht van de Emma matrassen is afhankelijk van het formaat. Deze informatie vind je op de productpagina van het matras naar jouw keuze onder het kopje Product Details - Maat en gewicht.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Komen de matrassen in één hardtegraad?
Door de combinatie van de schuimlagen passen onze Emma matrassen zich goed aan elk lichaam aan. Maar smaken in hardheid verschillen natuurlijk, daarom bieden wij de Emma One aan in een medium- en een harde variant. Het Emma Hybrid matras en de Emma Essential zijn verkrijgbaar in één hardtegraad.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoeveel gewicht kunnen de matrassen dragen?
De matrassen zijn zo opgebouwd, dat Emma zich perfect aan ieder lichaam tussen de 50 en de 130 kilo aan kan passen. Emma verdeelt het gewicht gelijkmatig over het matras en ondersteunt de verschillende lichaamsdelen daarom perfect. Als je zwaarder of lichter bent, kan het zijn dat het matras je niet de perfecte ondersteuning biedt. Maar je kunt dit natuurlijk gewoon 100 dagen zonder risico uitproberen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Heeft het schuim een geur?
Al onze matrassen worden speciaal voor jou gemaakt en worden daarom rechtstreeks vanuit de fabriek verzonden. Het kan daarom zijn dat het wat 'nieuw' ruikt, net zoals een gloednieuwe auto ook altijd een bepaald geurtje heeft. Deze geur vervliegt binnen enkele dagen. Om dit proces te versnellen kun je de matrashoes op 40 graden wassen. Het Emma Matras voldoet aan de allerstrengste veiligheidsnormen, dus deze geur betekent niet dat het matras schadelijk is voor de gezondheid.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Zijn de Emma matrassen medische matrassen?
De Emma matrassen zijn geen medische matrassen, maar hebben wel al bewezen dat het de nek- of rugpijn van vele klanten heeft verholpen. Rug- en nekklachten kunnen echter veel verschillende oorzaken hebben en de klachten kunnen per persoon verschillen. Daarom adviseren wij de Emma O2 en/of de Emma One 100 nachten uit te proberen en vast te stellen of de klachten verminderen. Wij horen graag van je of Emma ook bij jou heeft geholpen!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Zijn de matrassen vuurbestendig?
De Emma matrassen zijn niet behandeld om brand te vertragen. De matrassen zijn wel door de Consumentenbond getest op brandveiligheid en is veilig bevonden.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat wordt er gedaan met geretourneerde matrassen?
Wij krijgen af en toe een matras retour, dat is geen enkel probleem. De retour gestuurde matrassen worden gedoneerd, gerecycled of gereinigd en als refurbished matras opnieuw verkocht. Zo kun je bijvoorbeeld hier een Emma O2 refurbished matras kopen. Als je een Emma Matras bestelt, weet je dus zeker dat jouw matras helemaal nieuw is.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik een extra tijk (matrashoes) bestellen?
Het is helaas niet mogelijk om een Emma tijk voor het Emma Matras los te bestellen. Dit geldt ook voor de kussenhoezen.
Als je jouw Emma Matras extra wil beschermen kun je onze Emma Matrasbeschermer bestellen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Past het matras in elk bed en op elke ondergrond?
Ja, de Emma matrassen passen uitstekend op een boxspringbed. De matrassen kunnen overigens ook op een lattenbodem gelegd worden, in een normale bedombouw, op pallets of op de grond, mits de ondergrond schoon en droog is.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat nou als mijn partner en ik verschillende slaapvoorkeuren hebben?
Dat is geen probleem! De verschillende schuimlagen in het matras passen zich precies aan elk lichaams- en slaaptype aan. Je zakt beiden licht in het matras, en zal hierdoor niet makkelijk naar elkaar toe rollen (tenzij je dat natuurlijk graag doet). Door de hoge puntelasticiteit en drukverdeling beweegt het matras niet veel mee en na als je partner draait in bed. Kortom, van je bewegende partner zal je niet veel last hebben!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Zal het matras mijn nek-/rugpijn verhelpen?
Rug- en nekklachten kunnen veel verschillende oorzaken hebben en de klachten kunnen per persoon verschillen. Daarom adviseren wij Emma O2,100 nachten uit te proberen en vast te stellen of de klachten verminderen. Wij horen graag van je of Emma ook bij jou heeft geholpen!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Voor welke slaapposities zijn de matrassen geschikt?
De combinatie van de drie verschillende schuimlagen zorgt voor goede ondersteuning en past zich precies aan je lichaam aan. Het Emma Matras is daarom perfect voor elke slaappositie. Zo biedt het voor de rug- en buikslapers goede ondersteuning, en worden de drukpunten goed verlicht voor de zijslapers met behulp van traagschuim en de schouderzones. Je wervelkolom zal altijd in een natuurlijke positie blijven.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waar vind ik de instructies voor het Emma Houten Bed?
Om een pdf file met de opbouwinstructies te ontvangen, kan je een e-mail naar onze klantenservice sturen: service@emma-sleep.nl. Wij sturen de instructies dan zo snel mogelijk naar je op.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik een speciale maat aanvragen?
Op dit moment hebben wij nog niet alle maten in ons assortiment en is het helaas niet mogelijk om een speciale maat te laten produceren. Wel zijn we bezig met de ontwikkeling van andere lengtematen. Wanneer we deze nieuwe lengtes in ons assortiment opnemen, kunnen we op dit moment helaas nog niet zeggen. We kunnen je een email sturen als het zover is. Laat je het ons weten of je graag op deze mailinglist wilt staan?
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Moet ik voor mij en mijn partner twee losse matrassen kopen, of één groot matras?
Of twee keer één eenpersoonsmatras of een enkel tweepersoonsmatras de beste keuze is, hangt af van het type bed en je persoonlijke voorkeur. Als je een bed hebt met twee verstelbare bodems, dan zijn twee enkele matrassen de beste keuze. Wat betreft de slaapkwaliteit merk je eigenlijk weinig verschil. Je zakt beiden licht in het matras in, zodat je niet naar elkaar toe zal rollen. Bij het draaien beweegt het matras niet lang na, dus van een woelende partner merk je weinig. Bovendien hebben de materialen een lange levensduur, zodat er geen kuil zal ontstaan.
Wat je dan uiteindelijk prettig vindt, is daarom echt een kwestie van persoonlijke smaak. Als je een gleuf tussen de matrassen niet prettig vindt, kan je ervoor kiezen er een Emma Topper bij te bestellen. Tenslotte, zorgt een topper ervoor dat het opmaken van je bed gemakkelijker verloopt en dat het matras langer schoon en fris blijft.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik mijn matrashoes wassen?
De tijk (matrashoes) van de Emma matrassen kan gewoon in de wasmachine. Rits de matrastijk aan de bovenkant open en maak het bovendeel los van het onderste gedeelte. De witte bovenkant kan op 60 graden gewassen worden, het grijze deel op 40 graden. Aangezien het materiaal nauwelijks vocht vasthoudt, komt de hoes bijna droog uit de wasmachine. Kleine vlekken kan je met een mild wasmiddel met de hand verwijderen. De tijk is niet geschikt voor de droger.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan het matras op een (elektrisch) verstelbare bodem?
Het matras kan zonder problemen gebogen worden tot een hoek van 45 graden. Dit betekent dat een Emma ook op een verstelbare bodem gelegd kan worden. Een boek lezen in bed of lekker televisie kijken is dus geen enkel probleem.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik een elektrisch deken gebruiken bij het matras?
Het is geen probleem om op het Emma Matras een elektrische deken te gebruiken. Echter, kan het wel zijn dat het matras wat zachter wordt dan normaal, omdat traagschuim in het matras reageert op warmte. Het is daarom aan te raden dit in de gaten te houden.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik het Emma Kussen wassen?
Je kan de witte kussenhoes van het Emma Kussen in de wasmachine op 60 graden wassen. De kussenhoes komt bijna droog uit de wasmachine en is dus snel weer klaar voor je nachtrust. En een kleine tip: omdat de kussenhoes zo lekker zacht is, slapen veel mensen zonder extra kussenhoes op het kussen. Omdat je de hoes kan wassen, is dit geen enkel probleem!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe groot is het Emma Kussen?
Het Emma Kussen komt in één fijne ruime maat, namelijk 70x40 cm.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Welk kussensloop is geschikt voor het Emma Kussen?
Het Emma Kussen heeft de afmeting 70x40 en past in alle gangbare kussenslopen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat is het verschil tussen het Emma Kussen en het Emma Wolkenkussen?
Het grootste verschil tussen de twee kussens is het gevoel. Het Emma wolkenkussen voelt meer aan als een donzig kussen en het Emma Kussen voelt compacter aan. Beide Emma kussens hebben hun eigen voordelen:
Het Emma Wolkenkussen is een goed ademend kussen voor elk jaargetijde. Dankzij de twee lagen kun je zelf jouw ideale kussen creëren. Kies voor één of twee lagen voor het optimale slaapcomfort. Het gehele kussen is te wassen, dus je kan het eenvoudig schoon houden.
Het Emma Kussen biedt voor elke slaaphouding optimale ondersteuning. Het kussen heeft drie verschillende lagen met elk hun eigen werking. Jij kan hier in principe je eigen kussen bouwen waarbij je de hoogte zelf kan bepalen en kiest hoe hard of zacht je het kussen wilt hebben.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik mijn Emma Wolkenkussen wassen?
Ja, het kussen is volledig te wassen. Dat betekent dat zowel de hoes als de twee lagen eenvoudig schoon te maken zijn. Stop het kussen op 60 graden in de wasmachine om het sprankelend schoon te houden.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Van welk materiaal is het Emma Wolkenkussen gemaakt?
De hoes van het kussen is gemaakt van microvezel en is 100% polyester. Hierdoor voelt het lekker zacht aan. De inhoud is gemaakt van micro-elastische vezels en ook 100% polyester.
Het fijne van het Emma Wolkenkussen is dat je kan spelen met de lagen: zo kan je zelf bepalen hoe hoog jouw kussen moet zijn!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan het dekbed zowel in de zomer als in de winter gebruikt worden?
Ja, het Emma Dekbed kan in elk seizoen gebruikt worden. Het dekbed is ademend. Dit betekent dat het koel blijft in de hitte en verwarmend werkt wanneer het koud is. Hierdoor is ons dekbed het hele jaar door geschikt.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Klantenservice
-
Wat is proefslapen?
Een nieuw matras aanschaffen is geen makkelijke opgave. Je spendeert veel tijd op een matras en dat moet natuurlijk comfortabel en goed voor je lichaam zijn. Je lichaam heeft de tijd nodig om aan een matras te wennen, namelijk 3 tot 6 weken. Proefslapen houdt in dat je bij aanschaf van een matras een afgesproken aantal nachten het matras mag uitproberen. Mocht het matras je uiteindelijk niet bevallen, kan je het matras terugsturen en krijg je je hele aankoopbedrag terug. Bij Emma mag je altijd 100 nachten proefslapen!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe werkt het proefslapen?
Heel simpel. Je hebt 100 dagen de tijd om Emma uit te proberen en te testen of het matras lekker slaapt. Mocht Emma toch niet helemaal bevallen, dan kan je het matras zelf retour aanmelden via de retourenservice. Aangezien je lichaam de tijd nodig heeft om aan een nieuw matras te wennen, adviseren wij het nieuwe matras minstens drie tot zes weken uit te proberen. Dit geldt overigens niet alleen voor onze Emma matrassen, maar voor al onze producten. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wanneer gaat mijn eerste proefnacht in?
Je proefperiode gaat in zodra jij je Emma product hebt ontvangen. Die nacht zal dus je eerste proefnacht zijn, en tegelijkertijd het begin van de fijnste nachten van je leven! Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Is het proefslapen zorgeloos?
Geheel zorgeloos! De Emma producten worden gratis bij je bezorgd. Mocht je er tijdens de proefperiode achter komen dat het Emma product toch niet helemaal bij jou past, dan doen wij daar niet moeilijk over. Je kan altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat het matras weer kosteloos bij je wordt opgehaald. De doos hoef je ook niet te bewaren, dat lossen wij wel op! Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat kan ik doen als ik het matras te hard of te zacht vind?
Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice . Wij kunnen je namelijk een gratis comfortlaag aanbieden die je matras wat zachter of steviger maakt. De comfortlaag is een extra laag schuim, speciaal afgestemd op de Emma Matras. Deze plaats je in de matrashoes (tijk), bovenop de andere lagen en maakt de matras gelijk een stuk zachter of steviger. Dit kost je helemaal niets: zowel het product als de verzending zijn gratis. Als het je toch niet bevalt, is een retour binnen de proefperiode natuurlijk nog steeds mogelijk! Wanneer je besluit een comfortlaag te proberen ontvang je 14 nachten extra proefslapen vanaf het moment dat je de comfortlaag ontvangt. Klik hier om te zien hoe je de comfortlaag aan de matras kunt toevoegen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Onder welke voorwaarden mag ik het matras terugsturen?
Je mag het matras terugsturen als jij vindt dat het matras niet bij je past. Dit gebeurt niet vaak, maar kan natuurlijk af en toe voorkomen. Dit moet natuurlijk wel binnen de 100 nachten gebeuren. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Moet mijn matras in het plastic blijven tijdens de proefperiode?
Je hoeft de eerste 100 dagen niet op plastic te slapen. Emma wordt weliswaar opgerold en vacuüm verpakt in plastic verzonden, maar je kan het plastic met de meegeleverde foliesnijder opensnijden en daarna weggooien. Het pakket bevat een handleiding voor het uitpakken. Binnen 24-72 uur heeft het matras zijn uiteindelijke vorm aangenomen!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik het matras uitproberen voordat ik het koop?
Je kan het Emma Matras proberen in één van de vele Beter Bed winkels. Wil je weten wat de dichtstbijzijnde Beter Bed winkel is? Klik dan hier. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik andere producten ook 100 nachten uitproberen?
Natuurlijk kan dat! Je kan alle producten van Emma 100 dagen lang uitproberen. Merk je dat het product helaas niet bij jou past, dan kan je jouw Emma product(en) zelf retour melden via de retourenservice. Je krijgt het volledige aankoopbedrag weer terug, zonder gedoe. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe kan ik een product retourneren binnen de proefperiode?
Emma Matras terugsturen: Wanneer je Emma Matras niet bevalt en je het graag wil terugsturen, kan je jouw Emma Matras zelf retour aanmelden via de retourenservice. Binnen twee dagen word je door VOS gebeld om een ophaalafspraak te maken. Het matras hoeft niet opnieuw ingepakt te worden, VOS regelt dit allemaal voor je. Een retourzending is gratis en het volledige aankoopbedrag krijg je binnen veertien dagen na ontbinding van de overeenkomst teruggestort. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Emma Topper, Kussen, Matrasbeschermer of Dekbed terugsturen: Als je een Emma Topper, Kussen, Matrasbeschermer of Dekbed graag wilt terugsturen, dan kan je deze zelf retour aanmelden via de retourenservice. Na de aanmelding krijg je van ons een link toegestuurd. Nadat je via deze link je gegevens invult, ontvang je via de e-mail een label voor op jouw doos. Breng de doos naar het dichtstbijzijnde PostNL filiaal. Let op: bewaar altijd het bewijs van verzending en de SERS-code.
Emma Boxspringbed terugsturen: Voor een retour van het Emma Boxspringbed neem je contact op met de klantenservice . Een medewerker van de afhaaldienst zal vervolgens contact met je opnemen om een afhaalafspraak te maken.
Emma Boxbed terugsturen: Voor een retour van het Emma Boxsbed neem je contact op met de klantenservice . Nadat we de retournering voor je in gang hebben gezet, neemt een van de ophaalbedrijven waarmee we samenwerken binnen 2-3 werkdagen telefonisch contact met je op. Samen bespreken jullie een geschikte datum om het ophalen te regelen. In de tussentijd vragen we je het Emma Boxbed te demonteren en terug in de dozen te plaatsen waarin het is geleverd. Het demonteren van het bed kost je niet meer dan 10 minuten. Afhankelijk van de tijd van het jaar schenken we de geretourneerde producten aan verschillende goede doelen.Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wanneer gaat mijn 10 jaar garantie in?
De 10 jaar garantie gaat in op het moment dat jij het matras thuis ontvangt. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat is een recyclebijdrage?
In Nederland moet vanaf 1 januari 2022 verplicht een recyclebijdrage worden betaald bij het aanschaffen van een matras en/of topper. Deze bijdrage ter hoogte van €3,15 (incl. btw) geldt per product en wordt door Emma Sleep voor jou betaald.
De recyclebijdrage is bedoeld om de kosten voor inzameling en recycling (hergebruik) te vergoeden.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Welke garantie geldt er op de Emma matrassen?
Wanneer je het matras goed behandelt en binnen 4 weken na ontvangst hebt uitgepakt, maar er toch scheuren, deuken of beschadigingen van het schuim ontstaan, bieden wij gedurende 10 jaar na aankoop garantie aan. Ook wanneer de rits door een productionele fout kapot gaat, kan je met ons contact opnemen om aanspraak te maken op de garantie. De wettelijke herroepings- en garantierechten blijven ongewijzigd. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Welke garantie geldt er op de overige Emma producten?
Wij bieden 2 jaar garantie aan op onze overige Emma producten. Om aanspraak te maken op de garantie kun je met onze klantenservice contact opnemen. De wettelijke herroepings- en garantierechten blijven ongewijzigd. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Mijn product is kapot, wat moet ik doen?
Dat is niet de bedoeling natuurlijk! Stuur in dit geval je bestelnummer en een foto met uitleg naar service@emma-sleep.nl. Zo kunnen we samen naar een oplossing zoeken! Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe werkt het friend referral programma (vriend doorverwijzen)?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst bij Emma, maak je een account aan op onze website. Daar vind je een kortingscode van € 20,00 die je kunt delen met maximaal 3 vrienden. Je vrienden kunnen dan de code gebruiken om € 20,00 korting te krijgen op hun aankoop van een Emma matras. Zodra de proefperiode van 100 nachten van je vriend(in) voorbij zijn, kan je contact opnemen met de klantenservice. Je krijgt dan € 20,00 op je rekening gestort. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wanneer krijg ik mijn €20 en wanneer krijgt mijn vriend zijn €20?
Je vriend(in) krijgt € 20,00 korting als hij/zij een Emma product koopt met de kortingscode die je met hem/haar hebt gedeeld. Jij ontvangt jouw € 20,00 aan het einde van de proefperiode van 100 nachten van je vriend (en als je natuurlijk je eigen Emma producten hebt behouden). Het enige wat je hoeft te doen is je bankgegevens in jouw Emma-account bij te werken, en je ontvangt dan jouw beloning van € 20,00 rechtstreeks op je rekening. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Welke gegevens moet ik doorgeven om de €20 beloning te ontvangen?
Zorg ervoor dat je je bankgegevens in jouw Emma-account bijwerkt. Je krijgt jouw beloning van € 20,00 zodra de proefperiode (100 nachten) van je vriend(in) voorbij is Deze bankgegevens worden veilig opgeslagen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Welke garantie geldt er op de Emma Bedden?
Wij bieden 2 jaar garantie aan op onze Emma bedden. Op het Houten bed geldt een garantie van 3 jaar. Om aanspraak te maken op de garantie kun je met onze klantenservice contact opnemen. De wettelijke herroepings- en garantierechten blijven ongewijzigd. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat is een comfortlaag?
Een comfortlaag is een extra laag schuim, speciaal afgestemd op onze Emma matrassen. Deze plaats je in de tijk, bovenop de andere lagen en maakt de matras gelijk een stuk zachter of steviger. Dit kost je helemaal niets: zowel het product als de verzending zijn gratis. Als het je toch niet bevalt, is een retour binnen de proefperiode natuurlijk nog steeds mogelijk! Wanneer je besluit een comfortlaag te proberen ontvang je 14 nachten extra proefslapen vanaf het moment dat je de comfortlaag ontvangt. Klik hier om te zien hoe je de comfortlaag aan de matras kunt toevoegen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe kan ik een comfortlaag aanvragen?
Wanneer het matras niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, kun je contact opnemen met onze klantenservice om een gratis comfortlaag aan te vragen. Het is niet mogelijk een extra comfortlaag via onze website te bestellen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Contact opnemen
-
Hoe neem ik contact met Emma op?
Klik hier om contact met Emma op te nemen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Retourneer mijn bestelling
Klik hier om je product via onze retourenservice te retourneren.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Mijn bestelling bewerken
Om je bestelling te bewerken, gebruik je ons bewerkingsportaal.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Ik heb nog geen bestelling en ik heb een vraag over een product of levering
Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Ik heb al besteld via de Emma website en ik heb een vraag over mijn uitstaande levering
Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Ik heb mijn product ontvangen en wil deze graag retourneren
Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Ik wil mijn product annuleren dat nog niet geleverd is
Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Ik heb mijn Emma product geretourneerd en ik heb een vraag over de terugbetaling
Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Anders
Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Meest gestelde vragen
-
Kunnen de Emma matrassen op een (elektrisch) verstelbare bodem gelegd worden?
De materialen van de Emma matrassen zijn flexibel, dit zorgt ervoor dat de Emma matrassen ook op een (elektrisch) verstelbare bodem gebruikt kunnen worden. De matrassen kunnen tot een hoek van 45° gebogen worden. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe hoog zijn de Emma matrassen?
De Emma O2 en het Emma Hybrid matras zijn beide 25 cm hoog. De Emma Essential is 18 cm hoog.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe wordt mijn Emma Matras verzonden?
Jouw Emma Matras wordt in de laatste fase van het productieproces opgerold en vacuüm gezogen. Vervolgens verpakt de producent het Emma Matras samen met een gebruiksaanwijzing en een foliesnijder in een compacte kartonnen doos. Na het uitpakken neemt het matras binnen 24-72 uur zijn uiteindelijke vorm aan, maar als je wilt kun je er ook al gelijk op slapen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Passen de Emma matrassen ook op een boxspringbed?
Ja, de Emma matrassen passen uitstekend op een boxspringbed. Door de dikte van het matras is het bovendien niet nodig om een topmatras aan te schaffen. De matrassen kunnen overigens ook op een lattenbodem gelegd worden, in een normale bedombouw, op pallets of op de grond, alles is mogelijk! Mits de ondergrond schoon en droog is. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat kan ik doen als ik mijn matras te hard of te zacht vind?
Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice . Wij kunnen je namelijk een gratis comfortlaag aanbieden die je matras wat zachter of steviger maakt. De comfortlaag is een extra laag schuim, speciaal afgestemd op onze Emma matrassen. Deze plaats je in de tijk, bovenop de andere lagen en maakt het matras gelijk een stuk zachter of steviger. Dit kost je helemaal niets: zowel het product als de verzending zijn gratis. Als het je toch niet bevalt, is een retour binnen de proefperiode natuurlijk nog steeds mogelijk! Wanneer je besluit een comfortlaag te proberen ontvang je 14 nachten extra proefslapen vanaf het moment dat je de comfortlaag ontvangt. Klik hier om te zien hoe je de comfortlaag aan het matras kunt toevoegen Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waar vind ik de handleiding?
Ook bij Emma werken wij aan een beter milieu! Daarom maken we gebruik van een digitale handleiding. Hierin vind je alle productinformatie die je nodig hebt. Klik hier om de digitale handleiding te bekijken. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe werkt het friend referral programma?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst bij Emma, maak je een account aan op onze website. Daar vind je een kortingscode van € 20,00 die je kunt delen met maximaal 3 vrienden. Je vrienden kunnen dan de code gebruiken om € 20,00 korting te krijgen op hun aankoop twv. minimaal € 290,00 op de website ww.emma-sleep.nl. Als je vriend(in) de artikelen na de proefperiode behouden heeft, neem je contact met de klantenservice op. De beloning van € 20,00 wordt dan naar je bankrekening overgemaakt.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Moet ik voor mij en mijn partner twee losse matrassen of één groot matras kopen?
Of twee keer één eenpersoonsmatras of een enkel tweepersoonsmatras de beste keuze is, hangt af van het type bed en je persoonlijke voorkeur. Als je een bed hebt met twee verstelbare bodems, dan zijn twee enkele matrassen de beste keuze. Wat betreft de slaapkwaliteit merk je eigenlijk weinig verschil. Je zakt beiden licht in de matras in, zodat je niet naar elkaar toe zal rollen. Bij het draaien beweegt de matras niet lang na, dus van een woelende partner merk je weinig. Bovendien hebben de materialen een lange levensduur, zodat er geen kuil zal ontstaan.
Wat je dan uiteindelijk prettig vindt, is daarom echt een kwestie van persoonlijke smaak. Als je een gleuf tussen de matrassen niet prettig vindt, kan je ervoor kiezen er een Emma Topper bij te bestellen. Tenslotte, zorgt een topper ervoor dat het opmaken van je bed gemakkelijker verloopt en dat de matras langer schoon en fris blijft.Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoeveel gewicht kunnen de matrassen dragen?
Onze Emma matrassen zijn zo opgebouwd, dat ze zich perfect aan ieder lichaam tussen de 50 en de 130 kilo aan kunnen passen. Emma verdeelt het gewicht gelijkmatig over de matras en ondersteunt de verschillende lichaamsdelen daarom perfect. Als je zwaarder of lichter bent, kan het zijn dat de matras je niet de perfecte ondersteuning biedt. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Mijn partner en ik hebben verschillende slaapvoorkeuren. Kan dit?
Dat is geen probleem! De verschillende schuimlagen in de matras passen zich precies aan elk lichaams- en slaaptype aan. Je zakt beiden licht in de matras, en zal hierdoor niet makkelijk naar elkaar toe rollen (tenzij je dat natuurlijk graag doet). Door de hoge puntelasticiteit en drukverdeling beweegt de matras niet veel mee en na als je partner draait in bed. Kortom, van je bewegende partner zal je niet veel last hebben! Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.