Een betaling met PayPal kan om verschillende redenen worden geweigerd. Als je betaling is mislukt, kun je het volgende doen:
Bevestig het e-mailadres dat gekoppeld is aan je PayPal-account.
Werk de vervaldatum of het factuuradres van je krediet- of debetkaart bij.
Bevestig je krediet- of debetkaart zodat we weten dat jij de kaarthouder bent.
Ga door een veiligheidscontrole zodat we je identiteit kunnen bevestigen.
Verwijder alle beperkingen op je account.
Als geen van bovenstaande punten van toepassing is, of als je problemen blijft houden met je betaling, kun je ook het volgende proberen:
Wijzig de betalingsmethode in PayPal. Als je slechts één betaalmethode aan PayPal hebt gekoppeld, moet je eerst een andere betaalmethode toevoegen. Je kunt een debet- of kredietkaart of een bankrekening toevoegen.
Neem contact op met je bank voor meer informatie. Om je privacy te beschermen zal onze bank je niet vertellen waarom je kaart is geweigerd. Als je nog steeds niet kunt betalen, neem dan rechtstreeks contact met PayPal op.