Een kaartbetaling kan om verschillende redenen worden geweigerd. Als je betaling is mislukt, controleer dan of een van deze veel voorkomende redenen van toepassing kan zijn:
3DS-authenticatie was niet binnen 15 minuten voltooid. De betaling is verlopen door inactiviteit. Probeer het opnieuw met dezelfde of een andere kaart.
Onvoldoende middelen. De betaling is geweigerd door je bank. Probeer een andere kaart of neem contact op met je bank voor verdere hulp.
Als je betaling is mislukt, kun je het volgende doen:
Controleer of de kaart geactiveerd is.
Controleer opnieuw het kaartnummer, de vervaldatum en de beveiligingscode die je hebt ingevoerd.
Zorg ervoor dat 3D Secure (Visa Secure of Mastercard Identiy Check) is geactiveerd voor je kaart.
Controleer opnieuw het kaartnummer, de vervaldatum en de beveiligingscode die je hebt ingevoerd.
Zorg ervoor dat 3D Secure (Visa Secure of Mastercard Identiy Check) is geactiveerd voor je kaart.