Wij werken met onafhankelijke betalingsdienstaanbieders om betalingen te verwerken. Daarom hebben wij geen directe inzicht over de reden waarom je betaling werd geweigerd. We kunnen je echter wel enkele tips geven over wat je moet doen als er een fout optreedt tijdens het betalingsproces.
Een betaling kan worden geweigerd door ons fraudedetectiesysteem. Als in korte tijd te veel betalingen worden geprobeerd, kunnen deze veiligheidsmaatregelen in werking treden en kan de betaling worden geweigerd. Dit gebeurt bijvoorbeeld als je hebt geprobeerd te betalen met verschillende kredietkaarten of als je het betalingsproces met PayPal verschillende keren hebt geannuleerd en vervolgens rechtstreeks met je kredietkaart probeert te betalen.
Wij gebruiken een dergelijk fraudedetectiesysteem om Emma en jouw als klant te beschermen tegen verschillende soorten fraude, zoals botaanvallen, account takeovers of identiteitsdiefstal. Wij begrijpen dat een geweigerde betaling frustrerend voor je kan zijn.
Als dit het geval is, wacht dan tot 24 uur voordat je het opnieuw probeert met dezelfde of een andere betaalmethode.
Meer details over waarom een betaling voor een bepaalde betaalmethode is geweigerd vindt je hieronder.