Emma Matras terugsturen: Wanneer je Emma Matras niet bevalt en je het graag wil terugsturen, kan je jouw Emma Matras zelf retour aanmelden via de retourenservice. Binnen twee dagen word je door VOS gebeld om een ophaalafspraak te maken. Het matras hoeft niet opnieuw ingepakt te worden, VOS regelt dit allemaal voor je. Een retourzending is gratis en het volledige aankoopbedrag krijg je binnen veertien dagen na ontbinding van de overeenkomst teruggestort. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Emma Topper, Kussen, Matrasbeschermer of Dekbed terugsturen: Als je een Emma Topper, Kussen, Matrasbeschermer of Dekbed graag wilt terugsturen, dan kan je deze zelf retour aanmelden via de retourenservice. Na de aanmelding krijg je van ons een link toegestuurd. Nadat je via deze link je gegevens invult, ontvang je via de e-mail een label voor op jouw doos. Breng de doos naar het dichtstbijzijnde PostNL filiaal. Let op: bewaar altijd het bewijs van verzending en de SERS-code.

Emma Boxspringbed terugsturen: Voor een retour van het Emma Boxspringbed neem je contact op met de klantenservice . Een medewerker van de afhaaldienst zal vervolgens contact met je opnemen om een afhaalafspraak te maken.

Emma Boxbed terugsturen: Voor een retour van het Emma Boxsbed neem je contact op met de klantenservice . Nadat we de retournering voor je in gang hebben gezet, neemt een van de ophaalbedrijven waarmee we samenwerken binnen 2-3 werkdagen telefonisch contact met je op. Samen bespreken jullie een geschikte datum om het ophalen te regelen. In de tussentijd vragen we je het Emma Boxbed te demonteren en terug in de dozen te plaatsen waarin het is geleverd. Het demonteren van het bed kost je niet meer dan 10 minuten. Afhankelijk van de tijd van het jaar schenken we de geretourneerde producten aan verschillende goede doelen.