Een betaling met Paypal kan om verschillende redenen worden geweigerd. Als uw betaling is geweigerd, moet u mogelijk het volgende doen:
Bevestig het e-mailadres dat gekoppeld is aan Paypal.
Werk de vervaldatum of het factuuradres van uw krediet- of debetkaart bij.
Bevestig uw krediet- of debetkaart zodat we weten dat u de kaarthouder bent.
Ga door een veiligheidscontrole zodat we uw identiteit kunnen bevestigen.
Verwijder alle beperkingen op uw account.
Als geen van bovenstaande punten van toepassing is, of als u problemen blijft houden met uw betaling, kunt u het ook proberen:
Wijzig de betalingsmethode in PayPal. Als u slechts één betaalmethode aan PayPal hebt gekoppeld, moet u eerst een andere betaalmethode toevoegen. U kunt een debet- of kredietkaart of een bankrekening toevoegen.
Neem contact op met uw bank voor meer informatie. Om uw privacy te beschermen zal onze bank u niet vertellen waarom uw kaart is geweigerd. Als u nog steeds niet kunt betalen, neem dan rechtstreeks contact met hen op voor details.