Wij werken met onafhankelijke betalingsdienstaanbieders om betalingen te verwerken. Daarom hebben wij geen directe controle over waarom uw betaling werd geweigerd. We kunnen u echter wel enkele tips geven over wat u moet doen als er een fout optreedt tijdens het betalingsproces.

Een betaling kan worden geweigerd door ons fraudedetectiesysteem. Als in korte tijd te veel betalingen worden geprobeerd, kunnen deze veiligheidsmaatregelen in werking treden en kan de betaling worden geweigerd. Dit gebeurt bijvoorbeeld als u hebt geprobeerd te betalen met verschillende kredietkaarten of als u het betalingsproces met Paypal verschillende keren hebt geannuleerd en vervolgens rechtstreeks met uw kredietkaart wilt betalen.

Wij gebruiken een dergelijk fraudedetectiesysteem om Emma en u als klant te beschermen tegen verschillende soorten fraude, zoals botaanvallen, account takeovers of identiteitsdiefstal. Wij begrijpen dat een geweigerde betaling frustrerend voor u kan zijn.

Als dit het geval is, wacht dan tot 24 uur voordat u het opnieuw probeert met dezelfde of een andere betaalmethode. Meer details over waarom een betaling voor een bepaalde betaalmethode is geweigerd, vindt u hieronder.